"Самға самұрық" Көркемсөз" байқауы » «№2 Оқушылар үйі
Алматы қаласы
Білім басқармасының
"«№2 Оқушылар үйі"
мемлекеттік коммуналдық
қазыналық кәсіпорны
Қабылдау бөлімі :
+7(727) 378-88-07
Есепші бөлімі:
+7(727) 378-88-07
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » "Самға самұрық" Көркемсөз" байқауы
15
октябрь
2020

"Самға самұрық" Көркемсөз" байқауы

Қазан айында "Жас  Дарын" дарынды  балалар  орталығының ұйымдастыруымен республикалық  "САМҒА  САМҰРЫҚ" фестивалі болып өтті. Онда №2 Оқушылар үйінің тәрбиеленушілері қатысып, өнерлерін ортаға салды. Көркем сөз оқу жанры бойынша қабілетін көрсете білген тәрбиеленушілеріміз байқаудың жеңімпазы атанды. Атап айтқанда, өнерімен ерекшеленген Нариман  Асима мен  Біргебай  Хамза  қазылар алқасы шешімімен бірінші орынды өзара бөліссе, ынта, жігерімен, дарынымен көзге түскен Қайратұлы Бекнұр 2-орынды  жеңіп алды.  
 Байқауға қатысқан балалардың шығармашылық әлеуетін ашуда жүйелі жұмысын көрсете білген оқытушылардың да еңбегі еленді деуге болады. Шығармашылық  ізденісі мен жас ұрпақтың бойына  білім мен тәрбиенің негізін  қалауда сіңірген еңбегі, өз ісіне деген адалдығы мен дарындылығы үшін Алипанова  Гаухар Сарқытбайқызы Алғыс хатпен марапатталды.

"САМҒА  САМҰРЫҚ"  

Под таким названием в октябре состоялся Республиканский фестиваль,  организованный центром одаренных детей «Жас Дарын». В фестивале приняли участие воспитанники кружка «Көркем сөз» Дома школьников №2, которые продемонстрировали высокий уровень подготовки. Нариман  Асима и  Биргебай  Хамза смогли удивить членов своими талантами и поделили между собой 1-е призовое место.  Выступление еще одного конкурсанта – воспитанника нашего Дома школьников Кайрата Бекнура  было не менее удивительным и интересным, за что получил заслуженную награду - 2-е место. 

Не остался незамеченным вклад преподавателей в раскрытие творческого потенциала детей. Преподаватель кружка «Көркем сөз» Гаухар Алипанова по итогам конкурса награждена Благодарственным письмом «За вклад в воспитание подрастающего поколения и формирование в нем творческого начала».  


Прокомментировать
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив